2011. május 28., szombat

5.fejezet.

Milán



Hát igen a bunkóság határát is csk én tudom feszegetni...
Miln nem megmondták neked a szüleid hogy ez igy nem lesz jó és hol marad a jó modor...de nem
tehetek más a közelébe kell lennem bárhogy nyugotság és béke szállt meg amióta a közelébe vagyok mert nem tudok kiborulnmi semmi miatt pedíg én egy ilyen bepöcenős tipus vagyok.
de ő nem tudom mióta hatnakk rám így az emberek mert tényleg fogalamam nincsen deő tud.
ez ment a fejembe miközben Bethéket füztem arra rá hogy legyenek a csicskásaim.
de ez persze ,hogy nem jött be nálluk.

Biológián ött néztem. .
Barna szeme meg örjitenek..:)
Ur isten ilyet még senkinél nem éreztem...
Voltam már eggyütt Nathasával mindenhogy de ilyet nem...
Mivel hamarabb vége let az egész biosznak igy nem tudtam tovább gyönyörködni benne.


Remegés ismét egy remegés futott át rajtam és megláttam a gyönyöü törékeny kis kezét.
vállamon pihentette.
-Bocsika de kicsöngettek gondolom nme szereted annyira ezt a tantárgyadt mint azt hogy haza mehess.
Jól gondolom ugye?-kérdezte tőlem.
A hangja megbolondított. Sőt inkább rabul ejtett és nem engedett.
csak szemléltem és nem válaszoltam .nem tudtam mint mondani mert a Barna csoda szép  szeme nem engedte az enyimét.
-Hahó-hadonászott a kezeivel a szemem elött. -Elárulnád , hogy mi van .Olyan vagy mint aki sokkba van ...Ugye nem vagy abba?
-Nem -szolaltam meg rekedten.
-Gondoltam meg várlak de ha akarsz maradni akkor maradj .Nekem mennem kell. nem csak ez az egy életem.
-Fiú?-vágtam rá.
-Tessék.?-kérdezte meglepve.-nincsen fium.
Meglehetősen hangosan fújtam ki a levegőt.
-És ez neked jó hír?-kérdezte az egyik szemöldökét felhúzva.
-köhm..-nem bírtam többet kinyögni.
-oké én nem várok többet.nekem mennem kell.-és indult az ajtó fele.


-várj kapkodtam össze a cuccaimat és mentem utána-csak akaorom kérdezni hogy tudnál engem korrepetálni?-hogy lehetsz ekkora ökör Milán?
Pont korrepetálni ? Pedik szin 4 es vagyokés korrepetálásra lene szükségem? Meg vagyok hibbanva.
-Korrepetálni-meg volt lepödve -téged? Én?
-aham.
-Hát jó..-mondta ki nehézkesen.
-Mikor tudsz segíteni ?
-Mikor kéne.
-Ma.
Minnél hamarbb annál jobb.

-Ma? -kérdezett vissza
Csak bolintottam.
-Jó át jössz hozánk?
-Nem inkáb te mert ma nem lesz otthon senki.-mondtam
furcsán nézett rám.
-nyugi gondoltam ig jobban oda tudok figyelni rád..vagy is amit magyarázol.
-jo -vomta meg a vállát.
némán sétáltunk egymás mellet a kocsimhoz.
-Ne vigyelek haza ? -kérdeztem tőle
-nekem mindegy.
-akkor gyere-mondtam neki és kinyitottam az anyosülés ajtaját.


Kiara

Mi az hogy ma ? azt hiszi nekem nincsen jobb dolgom?
De én hülye Ms.Kiara akit a kék szem elkáprásztat beveszi.
Tanulunk . Pedig tudom jól hogy  4 es bioszból .biztos a jobb jegyre hajt és azt hiszi én tdok neki segíteni.?!
Ez meg van kattanva.



Nah kb. ennyi várom a sok szép komit .
Puszika Lara



3 megjegyzés:

  1. Sziaa!:D

    Fúú ez nagyon tetszett!Milán *-* :DDDDD na kíváncsi vagyok h mi lesz azon a bizonyos korrepen! :'D :$ ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon tetszett!:) Milyen kis szerencsétlen ez a Milán!:D

    Már várom a kövi fejit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Adele.!
    Még kb nkem fogalmam nincsen de majd biztos jóú lesz:)

    Kriszti!
    Hát szegénykém nem tud mit kezdeni magával:)
    puszi nektek

    VálaszTörlés