2011. június 24., péntek

6.fejezet


Kiara
Korrepetálás :)


Haza dobott..
-hányra mennyek??-kérdeztem tőle
-hányra akarsz?-kérdezett vissza.
Kék szemeit nem tudtam elengedni.
-téged kérdeztelek hamarabb ...-bögtem ki-és amúgy is neked kéne.
-akkor legyen 4.
Órámra néztem negyed négy volt.Akkor mi lesz fél órám? Fél óra alatt semmit 
nem tudok csinálni .MAGAMMAL
-Kimegyek eléd az úthoz...-bökött felém.
Oké ezt már nem tudtam felfogni.
-Hát oké-mondtam-de most sietek mert nem leszek készen .
Hozzáért valami a kezemhez.
A gyönyörű keze.behunytam a szemem és élveztem a percet.
Vettem egy nagy levegőt és kifújtam.
-Nah most megyek.-mondtam és kihúztam a kezem.
-Szia. Várlak-hangsúlyozott.
/30 perc múlva/


Az útra lépve egyre nagyobb félelem kerített úrrá.
Kiskoromba mindig féltem attól hogy egy farkas  ki ugrik a semmiből és megfog enni. 
De nem volt semmi ilyen addig amíg egy  lány el nem tűnt tőlünk 2 km-re
Anya nem akart kiengedni és  az erdőbe mászkálni.
Azóta féltem.Minden kis neszt meghallottam.
Pedíg ez nem én vagyok . Én Nagyából süket vagyok.:)
Egyszer az út közepén megmozdúlt mellettem.
a szívem majd kiugrott a helyéről.
Lélegzet visszafolytva tettem meg az utat.Néha megfordúltam.
De semmi. Képzelődnék??Nem az nem lehet . Nem vagyok paranoiás.
Farmer ami rajtam volt szó szerint szorúlt.
nagyon  megiettem.
Közel volt a vég . És megláttam.



Milán gyönyörű arcát,
Mosolyogva várt rám.

-itt vagy-mondta mikor elé áltam.
-hát volnék-mondtam neki.
-csini vagy azt hittem korepetálni jössz engem és nem fiukat akarsz ecsábítani-mondta és többször is végig mért .
belepirultam .és ugy átszik ez neki is tetszett.
hogy honnann tudom ? mert a szemén át.
t futot egy erotikus  pillantás.
-nah mennyünk de én nem hoztam biosz ...gondoltam tanuhatunk egy könyvből...-mondtam neki
-engem nem zavar sőt...-a mondtatát nem fejezte be.
-mi sőtt?-kérdeztem vissza.
-semmi-mondta és efordúlt.
a hátsó kertjük lenyűgöző vot . hihetettlen .ekápráztató virágok és növények egymás hegyén hátán hátsó medence.  teraszon gyönyörű butor.
-ebédeltél?-kérdezett.
-nem mivel nem adtál csak fé óra lehetőséget a készülődésemre.
erre nem felelt. elfordúlt ismét . ez nekem nem tetszik mi baja ? miért nem szól hozzám vagyis miért ilyen flegma?
soha életembe nem tapasztatam azt hogy ő bunkó ett vona.
és tessék be mutattom MR. nagyképű idehívom a lányt tanulni és flegma leszek.
bevezettet a hátsó ajton kinyitotta és előre engedett.
a napaliban kötöttünk ki.
gyönyör kis gazdag rész meg is mutatkozott.
-hol tanuunk-törtem meg a csendet.
-fent -váaszolta nyugottan.
a lépcsön felfele mentünk első ajtot elhagytunk másodikat sznitén és a harmadikat is..
melyik lehet az övé akkor? a foyosó végén ismét lépcső volt lefele.2 fok. és ott volt az ajtó ahova megyünk.
-ugye nem fogsz ide bezárni?-kérdeztem rémüten.
-miért zárnáak be? -kérdezett vissza
elre elvörösödtem.
ez megint tetszett neki.
benyitott.
a szoba káprázatos volt mive ezen nem muatatkozott meg a kisgazdag szerepe.
egy ágy szolid de még is francia.
Mit lehet csináni ekkora ágyba?-kérdeztem meg magamtól.
elmerüve néztem azt a nagy ágyat.
Mián mögöttem megfogta a derekamat és a fülembe sutogta:
-min merütél el ennyire az ágy tanulmányozásásba?-kérdezte.
megint elvörösödtem.
-semmi-mondtam
leráztam magamról a kezét.

ez nem nagyon tetszett neki.
de nem baj.
vagy nem is tudom.lehet rossz lehet jó is de még nem tudom .

-kezdhetünk?-kérdeztem
-igen -válaszolta.
 gondoltam az ágyon vagy az asztalnál tanulunk de nem .
Milán elment az asztalához és kivette a biosz cuccot.
A földre leült..megpaskolta maga mellett a helyet.
Furcsa grimasz vághattam mert Milán kitört gyönyörű röhögésébe.
-Ez vicces te nem ültél még földön.?-
de ültem csak nem egy ilyen fiú mellett.!-jelentettem ki de meg is bántam.
-milyen fiú?-kérdezte komora.
-semmi semmi-felejsd el
leüültem és elkezdtem magyarázni neki a dolgojkat.
/15 perc múlva/
-Milán te figyelsz ?-kérdeztem felhuzva a hangom.
-Igen igen...
-akkor mi volt az utolsó 3 szó?-kérdeztem mérgesen.
-te én mi-mondta és nem engedte el a szemem.
-Tessék?-kérdeztem.
-Semmi-ismételte az előző szavaimat.
-Na jó én megyek.ű
Elindultam az ajtó felé.
-Kiara várj.
Nem álltam meg.
-kiara-hallottam ujra a nevem és ismét nem álltam meg.



2 megjegyzés:

  1. Sziaaa!
    Hú hát ez nagyon ó lett! :D xD
    Bár én nem hagytam volna ott Milánt *-* :P
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szio ..
    Szerintem ha kivárod a folytatást akkor meglátod mi lesz:)
    puszi

    VálaszTörlés