2011. május 2., hétfő

3.Feji

/Milán/
Beültem a BMW-be , ráléptem a gázra.
Még igazán sehova nem kellett sietnem , mert még volt 3/4 órám mig becsöngetnek.
Pirosat kaptam.
Azon kattogott az agyam , hogy lehet az hogy jobban érzem magam , mint amikor Nathasával együtt  voltam..
,,Furcsa érzés tárva  fel."
Más. Teljesen más. Olyan mint.... nem tudom...
Érzek egy gyönyörű  illatot. Egyre közelebb és közelebb.
A kezem elkezdett remegni. Úr Isten ez meg mitől lehet??
A remegés kúszik fel válam, a  szívem , lábam . Elfog a bizsergés.
Az illat egyre közelebb. 
Osztálytársam Kiara. Ott állt.
A szemembe nézett.
Tekintette  a szemembe furódótt. Fütött.
Melegem lett.
A remegés elmúlt.
Kiara elment.
Zöldet kaptam. Tapostam a gázra és inkább kerültem egy utcával arébb.
Miért hozott ki belőlem ilyet?
Egyáltalán ő volt?
Mitől hogy..
Amúgy is alig ismerem.
A mögöttünk lévő erdő mögött  laknak.
Tudom van két testvére és mind kettő fiú többet nem.
Az erdőbe egy hosszú út vezet hozzájuk . Soha életembe nem voltam még ott.
Közbe ezeket a kérdéseket tettem felmagamba.
1, remegés!?
2, Kiara csinálta?!
3,beszélnem kell valakivel.



Út Milánéktól Kiarákhoz.

4 megjegyzés:

  1. Sziamia!
    Nagyon ütős lett ez a fejid! :D Durva volt az ahogy elkezdett remegni amikor megérezte Kiarát!
    Ahogy tudod(de legeny az minnél hamarabb)hozd a kövit!
    Már nagyon nagyon várom!
    Puszika

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Próbáltam valami mást csinálni de nem tudom mit csináljak??
    !4
    Próbálom :)
    Oké
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Óóó csak nem beleszeretett?:D És a kis butus nem is ismeri fel az érzést?:D Nagyon ari!:D

    Várom a kövi fejit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szia.

    Még nem annyira.. ez csak a kezdett...:)

    Oké hozom amint tudom
    Puszi

    VálaszTörlés