2011. május 7., szombat

4.feji

4. fejezet
/Kiara szemszög/
Letettem a telefont . Megkérdeztem a barátnőmtől hogy melyik ruhát veszi fel  fekete mini rucit. 
Én ugydöntöttem hogy felveszem a kicsit ezüstes fehéres ruhámat. 
Nem hiszem el hogy mi lesz most ha jön az uj srác a suliba..
Megint egy új esély nekem ..:D
De én milyen önző vagyok nem gondolok senkire mindent magamnak akarok.
Beth kiskorom óta a barátom néha mégsem gondolok rá ilyen téren meg főleg :)
És azt is tudom hogy miért , mert ő szebb és teljesen tökéletes bezzeg én .... 
-nézz rám..-mondtam a tükörképemnek.
-miért szerintem nincsen  semmi gond veled-szólalt meg a bátyám mögöttem.
-anya hagyott itthon pénz? tudod kajára... nem ugy mint te..-mondam neki gúnyosan.
-na ezt na hangoztasd még nem lesz egy barátnőm se!!
-miért ma ki aludt itt..
-valami Sindy  nevű csaj.. asszem..
-tudod ezért még pofára fogsz egyszer esni...-nevettem.
-ma nem viszlek be.
-tudod mit ?! nme is kell... én szeretek gyalogolni...
-aha de csak azért mert nem kell elterülnöd... -röhögött..
-fú haggyál ...vágtam, hozzá a hajkefét.
-na megyek szia...pénz asztalon.
Elindultam miután kész lettem felkaptam a pénzt és kinéztem az ablakon. Olyan más ma minden pedíg nem tudom miért...??
Kiléptem az ajtón és indultam a suliba.
Remélem Beth időbe beér. 
Meg várjam asuli elött ??
Vagy inkább ne...??
Piros volt a lámpa.Aztán váltott.
Leléptem . A BMW ben Milán ült . -belenéztem kék tekintetébe .
fütőtt szó szerint csak nem tudom miért ..
Milán behunyta a szemét. Ilyenkor elkaptam és siettem nehogy  még piros legyen és elüssenek.. az vicces lenne.
szedtema lábaimat és halottam ahogyan milán befordúl a másik utcára és tapossa a gázt. 
Szívem egyre hevesebben vert nehogy valami baja legye..
Én ilyet mondok ..?? 
Pedíg nincsen hozzá közöm.
nem értem.
/suli elött/
Beth megérkezett.
-Annyira hiányoztál , kár hogy nem tudtunk együtt lenni szünetbe ! Annyira jó áll ez a mini ruha! Tetszik ...-mondtam neki
-Te is nagyon hiányoztál.! Kár hogy nem taliztunk.. és a rucid nagyon jó áll...-dicsért meg
-Mennyünk..-mondta és húzott a suli felé.-szerintem mi leszünk így is az utolsók de nem baj te vagy a főszereplő megengedheted magadnak...- vicceltem egyet..
-Miért vagy föl pörögve?-Kérdezte furcsán.
-Képzeld el ma  Megyek át a zebrán Milán a kocsiból engem figyelt vagy nme is tudom lehet olyan érzésem volt mint valami nem is tudom furcs talán azért mert a tekintettünk nem engette egymást..-Mondtam neki...
Beértünk az osztály elé.
-Milán a célpont?-kérdezte.
-Nem hát éppen. más lenne...-de már bementem az osztályba.





Hát egyenlőre ennyi...Ha megajándékoztok egy két komival akkor lehet róla szó hogy hamarabb hozom a kövit :) 
Puszika és bocsi a késésért :)


 

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon tetszett!:)
    Bár ha megengedsz egy kis kritikát!:$ Az egyetlen dolog, ami nem annyira tetszett az az, hogy mikor a piros lámpánál volt, szerintem azt a részt kicsit elhadartad!:(:) Ezer bocsi, hogy rosszat is mondtam!!!!:(
    Ezen kívül pedig, nagyon tetszett!:D Pasik terén én is ilyen vok!:D Ha tudom, hogy jön egy új srác, már teljesen beleélem magam, hogy biztosan helyes lesz stb...:D

    Na már várom a kövi fejit!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia.
    Örülök neki.
    A kritikának általába örülök mert tudom utána mit kéne még jól csinálnom...:)

    Hát én is próbáltam nem kicsit erotikus helyzetbe keverni őket :)

    Oké sietek...
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  3. Ááá nagyon jó lett! Miláán *-* Favorit!!
    Hozd gyorsan a kövit!mert már nagyon várom!
    Pusziiii

    VálaszTörlés
  4. Szia
    Probálok vele sietni csak nincsen ihlet..:(
    Jó pasi mii??
    Puszi

    VálaszTörlés