2011. április 25., hétfő

2. feji :)

2 . Feji :)
/Milán/
-Kisfiam iskola-kiáltotta anyám.
-Király -nyögtem bele a párnámba-Mindjárt megyek anya Kösz! -Kiáltottam vissza
Ki pattantattam az ágyból , be rohantam a fürdőbe.
Muszáj volt megmosnom az arcom mert meg ijedtem , attól amit tükörben láttam.
Anyám lépett be az ajtón . törülközővel az arcomon mentem vissza  a szobámba.
-Kincsem?
-Anya nem lehet a nevem szólítani??Ez olyan égő!!
-Nem én az anyád vagyok  nem a a haverod az iskolából vágod??-mutogatott a kezével az arca előtt.
Csak felhúztam a szemöldököm.
Anyám Debby 165 cm magas , barna haj kék szem ...Úr Isten milyen párosítás.
Olyan volt mint egy tyúk anyó .Nem akarta hogy felnőj.De az Isten szerelmére 17- vagyok nem valami 10 éves  játszótérre szaladgáló gyerek aki szopja az ujját és fagyit kér (méghozzá csokisat), hogy anyját bosszantsa azzal hogy leeszi a ruháját.
Csodálkozok hogy a nővérem túl élte...
-Mondd ! Inkább könnyíts a dolgomon.
-Megtanultad a szöveged?
-Persze anya ezt a 2 sort nem tudtam volna...?? Az élet oly remény , munka nélkül oly kemény...
-Oké , oké! -jelentette ki.
-Anya szerintem mehetsz.-böktem az ajtó felé.
-Jó oké! -tette maga  elé a kezét nyitva-Kaja az asztalon ,apád már elment a nővéreddel , zárj be.
-Oké más egyéb?
-Jobban vagy?
-Anya csak erről ne. Elég lesz ezt a suliba hallgatni az iskolába nem , hogy itthon is.
-Na jó most már megyek!-dobott felém egy puszit.
Grimaszoltam egyet.
-Vagy ez vagy  a kincsem ?!
-Inkább menj..
-Oké szia... Milán!
-Köszii szia  Debby..
-Ezt ne.- Ordította gondolom már az ajtóból.
Fölvettem egy elegáns  nadrágot egy inget hozzá és indultam a végzetem felé...



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ajaj úgy tűnik Milán a lázadó korszakában van :'D
    De amúgy bírom a srácot!Jó lett és tök örülök,hogy ilyen hamar jött a friss!Csak azt utálom,hogy olvasm olvasom egyre jobban beleélem magam aztán ...vége!De hát minden véget ér egyszer szóval ezt el kell fogadnom!Na jó kost hogy itt elbeszélgettem magamba és összehordtam mindent ami az eszembe jutott még annyit mondná,hogy siess a frissel,mert nagyon várom!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát még van egy pár meglepi a tarsolyomban:)
    Minnél hamarabb hozom a kövit
    :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Eddig nagyon tetszik!:D Várom a folytatást!:)

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. szia:) Minnél hamarabb hozom ...:)Puszika

    VálaszTörlés