2011. április 24., vasárnap

1.fejezet

1.fejezet
/Kiara/
-Hihetetlen-kiáltottam magamba.
Nathasa és Milán szakítottak.
Ez csak király lehet.
Esély nekem végre-végre- jártam volna örömtáncot de az én kedves öcsikém berontott.

-Anya mondta pattanj el a gép elöl-kis grimasz volt az arcán .
-Mert ha nem?
-Neked megyek-vette fel a támadó pozíciót.
-Lássuk ki nyer-küldtem felé egy fél oldalas mosolyt
-Egy..
-...Kettő....
-...Hár...-nem tudta befejezni mert neki mentem.
Ágyra döntöttem és elkezdtem csikizni
-Te kis pimasz nem szégyelled magad??-kérdeztem.
-Én ....pimasz...?- kérdezte akadozva
Addig csikiztem , míg alig kapott levegőt
-Elég-lihegte
-Békén hagysz?-kérdeztem
-Igen -igen csak hagyjál-könyörgött szó szerint.
-Na jó spuri!-keltem fel róla.
Ő rögtön pattant is és rávágtam a seggére.

Igen -ő itt az én öcsém Ian
Mindig anyával fenyegetett pedig nem kéne.
Kis szőkeség.Kék tekintettel . Tiszta anya
Bemutassam? A neve Cara és a legjobb a világon .Az életem nélküle nem lenne .
De persze ahhoz hogy ilyenek legyünk kellett egy külső is .
A szőke haja fenékig ér .Mély kék szempár , szív alakú arc. Vékony nagy keblekkel és teltebb fenékkel megáldva.

Apám  csak igy szereti ő pedig Paul
Magas barna haj , zöld szem.
Igazi macsóapus. Ki van gyúrva mintha muszáj volna. Hát látszik kire ütött az én bátyám.

Az én igazi " Egy -húgom-van-és-ha-a-közelébe-mész-meghalsz!"feling.
De így szeretem .
Néha attól tartok , hogy csak azért van kigyúrva hogy a közelembe ne jöjjön senki .
Bátyám Scott, magas, szőke, zöld szem , hosszúkás arc.
Ha nem a  bátyám lenne összejöttem volna már réges régen vele.

De hál ' Istennek a  bátyám így megmentett az egójától.
A barátnőmmel Beth el akart volna összejönni.
Te jó ég ....Beth -nyúltam a telóm után

2 megjegyzés:

  1. Szia Lara!
    Hát ez nagyon jó volt!hmm Scott*-* :D
    És hát az apuka se lehet rossz!
    Tetszik az egész család!Várom a kövit!
    Pusszantalak!jaa és az elején jó volt az a rész mikor a kis srác beszólt hogy neked megyek és erre meg Kiara megcsikizte,vicces és egyben aranyos is volt az a rész!Még több ilyet legyen szíves! :DD
    xoxo Adele

    VálaszTörlés
  2. Adele!
    Talán lesz valami Scott szemszögéből is még nem tudom.!
    Mivel te vagy a blog első komi irója ezért nagyon nagyon pusszantalak....!
    Még meglátjuk hogy mi lesz !!
    Puszi
    Lara

    VálaszTörlés